בני בגין: "אין צורך לקפוץ על החלת ריבונות ביו"ש, זו לא מציאה"

אסתי פלד 2 Comment on בני בגין: "אין צורך לקפוץ על החלת ריבונות ביו"ש, זו לא מציאה"

השר לשעבר ובנו של ראש הממשלה מנחם בגין ז"ל, בני בגין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את ההסכמה למדינה פלסטינית בעסקת המאה, "אין לקבל ריבונות זרה במולדתנו. אין שום מסמך שיכול להביא שלום מול אש"ף". מאידך הוסיף בגין, "אך יש צדדים גם חיוביים בתוכנית"

בני בגין
Benny Begin speaks during a Likud party meeting dealing with construction freeze in the West bank, Tel Aviv June 24, 2010. Photo by Gili Yaari/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ???? ?????? ????? ????? ???"? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

השר לשעבר בני בגין התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התנגד לעסקת המאה של נשיא ארה"ב לאור ההצהרה בתוכנית על מדינת פלסטינית לצד ישראל, "תוכנית המאה אינה תוכנית, היא בסה"כ מסמך שיש בו הכרה של ישראל במדינה פלסטינית. אי אפשר לקבל מדינה עם ריבונות זרה במדינתנו. ויש עוד דברים לא טובים בתוכנית. אבל יש בה גם דברים חיוביים".

עוד הוסיף בגין, "אין שום מסמך שאפשר לעלות על הדעת, שיכול להביא ל שלום עם אש"ף מול מדינת ישראל, הם רואים את חיפה ויפו כחלק בלתי נפרד מאדמת ההקדש המוסלמית. גם אם הייתה ממשלת שמאל אי אפשר היה לעשות שלום".

על התמיכה הפולטית שלו כיום אומר בגין, "יש לי מחלוקות עם הצעות חוק השליכוד ניסה לקדם, עם זאת בכחול לבן תומכים במדינה פלסטינית והם לא מייצגים אותי".

בתחילת הריאיון השר לשעבר בני בגין שעלה מיד לאחר ח"כ מקלב לשידור התרגש לשמוע את קולו ואמר: "תענוג להיפגש עם חברי ח"כ אורי מקלב ברדיו שלכם, מוסר לו את דרישת השלום וברכת ההצלחה במערכת הבחירות.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם אין צורך לקפוץ לפנות יהודים מסיני… שתיקה יפה.

  2. 1

    גם אני חושב שאין להקים מדינה פלסטינית בשטחי ארץ ישראל.
    צריך לדחות את התוכנית